Archives:
6 februari 2018 - 17:45, by , in Geen categorie, No comments
Hybridisering & Cityficiency in 2018 Bij hybridisering weten uwe dat Consumenten leven in een tijdperk van oververzadiging. Bijgevolg is differentiatie cruciaal en kiezen consumenten steeds minder voor het modale. Men kiest met mate voor het exclusieve, maar ook het prijsbewuste en goedkope aanbod blijft aantrekkelijk en noodzakelijk voor het budget van de consument. De in...
10 mei 2017 - 16:50, by , in Geen categorie, No comments
Consumenten verlangen steeds meer van de bedrijven, hun merken en producten. De verwachtingen van de consumenten bereiken dit jaar ongekende hoogtes. Consumenten willen liefst zo weinig mogelijk betalen voor de producten, binnen 24 uur beleverd worden, gemakkelijk producten kunnen terugleveren, als ze niet trevreden zijn. Ze eisen van het merk diversiteit op hun werkvloer, eerlijke lonen,...
22 maart 2017 - 9:31, by , in Geen categorie, No comments
Onze samenleving kampt met grote onzekerheden. Wat vroeger evident leek, staat vandaag sneller op losse schroeven. Dat is zeker ook het geval op economisch vlak. Hoe ga je hier mee om en hoe kan je je bedrijf hier op voorbereiden? Docent en expert Bert van Thilborgh benadrukt het belang van toekomstdenken en scenarioplanning in tijden...